۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷

فیلمنامه «دایره خوشبختی» بازنویسی می‌شود/ یافتن عوامل خوشبختی آدم‌ها

فیلمنامه «دایره خوشبختی» بازنویسی می‌شود/ یافتن عوامل خوشبختی آدم‌ها

فریدون فرهودی نویسنده فیلمنامه سریال «دایره خوشبختی» این روزها مشغول بازنویسی متن است؛ متنی که در آن به مسایل خانوادگی و عوامل خوشبختی آدم‌ها می‌پردازد.

فریدون فرهودی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «دایره خوشبختی» توضیح داد: فیلمنامه را کامل نوشته‌ام و اکنون مشغول بازنویسی متن این سریال هستم. اکنون بسیاری از چیزها باید تغییر کند.

وی افزود: این سریال 25 قسمت 45 دقیقه‌ای دارد و اثری اجتماعی خانوادگی به حساب می‌آید. در آن به مسائل خانوادگی پرداخته‌ام؛ اینکه چه چیزهایی عامل خوشبختی آدم‌ها است. سریال شخصیت‌های زیادی دارد و خانواده‌های متعددی در آن حضور دارند.

فرهودی در پاسخ به اینکه آیا کارگردانی این اثر را نیز برعهده خواهد داشت یا خیر، توضیح داد: من اکنون «دایره خوشبختی» را برای شبکه یک می‌نویسم و شبکه، کارگردان سریال را انتخاب خواهد کرد.

نویسنده آثاری چون فیلم سینمایی «ساحره» و سریال «دردسر والدین» در این خصوص که سریال به چه بازنویسی نیاز دارد، تأکید کرد: در حال حاضر جلسات مشاوره‌‌ای در حال انجام است تا با نتیجه این نشست‌ها،‌ تغییرات لازم روی متن انجام شود.

وی در پایان گفت: اکنون کارها جلو می‌رود و در حوزه فرهنگ ایرانی اسلامی هم باید مشاوره‌هایی انجام شود تا در زمینه مسائل مفهومی سریال، با نظرات دقیق کارشناسان تغییراتی در متن اعمال کنم.

کد خبر 2293838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha